תקנון Giveit מועדון הצרכנות לגרושים גרושות וחד הוריים

לצרכי נוחיות מנוסח תקנון זה בלשון זכר, ולשון זכר גם לשון נקבה במשמע

המועדון: Giveit מועדון הצרכנות – מועדון הצרכנות לגרושים גרושות וחד הוריים

הורדת הטבה-
לאחר הורדת ההטבה
הלקוח יקבל את קוד ההטבה ואת מהות ההטבה לכתובת המייל בתוך מספר דקות.
ההטבה תמומש בבית העסק הנבחר או באתר האינטרנט של בית העסק, בהתאמה לאופן הרכישה.

החברות במועדון: החברות במועדון היא וולונטרית וכפופה להוראות תקנון זה על התיקונים שיחולו בו מעת לעת. כחבר המועדון ייחשב מי שביקש להצטרף כחבר למועדון, הנהלת החברה באישור האסיפה הכללית של החברה רשאית להחליט על גביית דמי חבר מחברי המועדון, כולם או חלקם, וכן להחליט על גובה דמי חבר לכל סוג של חברים. הודעה על גביית דמי חבר, תישלח בכתב לחברי המועדון הנוגעים בדבר, לפחות שלושה חודשים בטרם תחל גביית דמי החבר. הנהלת החברה, על-פי שיקול-דעתה הבלעדי והמוחלט, רשאית לקבוע תנאי הצטרפות שונים ו/או הטבות שונות לחברי מועדון בהתאם לגוף אליו משתייך חבר המועדון ו/או בהתאם לכל פרמטר אחר אותו תקבע הנהלת החברה. זכאים להצטרף כחברים למועדון Giveit מועדון הצרכנות לגרושים גרושות וחד הוריים.

פעילות המועדון: פעילות המועדון כוללת בין היתר התקשרות עם בתי-עסק במסגרת הסדר הנחה לחברי המועדון )במעמד הקניה או במעמד חיוב החשבון(, התקשרות עם ספקים במבצעי מכירה בהנחות לחברי המועדון ופעילויות נוספות בתחום הצרכנות והרווחה. אחוז ההנחה וכן עצם קיום ההסדר יכולים להשתנות ו/או להתבטל ללא כל הודעה מוקדמת. ההנחות ניתנות על תשלומים שיקליים בלבד! תשלום דמי ביטול עסקה לא יזכו את חבר המועדון בהנחה בחיוב הנהוגה בבית העסק. שינויים ו/או ביטולים של הסדרי הנחות יעודכנו באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.giveit.co.il במדור המיועד לכך. המועדון פועל לרווחת החברים במטרה להשיג הנחות והטבות, ברם מובהר כי הוא אינו נושא באחריות לטיב המוצר, האיכות או השירות. האחריות לכל סוג שרות מוצר ו/או פעילות היא על הספקים המציעים בלבד ואין למועדון Giveit , נושאי המשרה של המועדון ו/או לגופים אשר לחבריהם ישנה זכות להצטרף כחברים למועדון, כל אחריות ישירה ו/או עקיפה. כל רכישה של מוצר ו/או שירות של חבר המועדון במסגרת הסכם הנחות ו/או מבצעים הקשורים למועדון, הינה באחריותו הבלעדית של חבר המועדון והספק עימו התקשר החבר.

הסכמה לקבלת דברי פרסומת: חבר המועדון ייחשב כמי שמסכים, כי מועדון Giveit ו/או גופים אשר עימם קשור המועדון, יפנו אליו על-פי החלטת המועדון, בהצעות ובהטבות לחברי המועדון, כולל דברי פרסומת – באמצעות הדואר ו/או הטלפון ו/או דואר אלקטרוני ו/או SMS ו/או Skype ו/או באפליקציית מובייל של המועדון ו/או ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק. חבר המועדון שאינו מעוניין לקבל הצעות/פניות כאמור, יודיע על כך בכתב למועדון ושמו יוסר מרשימת מקבלי ההצעות/ הפניות, כאמור. האמור לעיל אינו מתייחס למודעות פרסומיות שאליהן נחשף חבר המועדון באמצעות מערכות פייסבוק ממומן. ניתן להפסיק קבלת הודעות אילו באמצעות שינוי ההגדרות בפייסבוק. האמור לעיל אינו מתייחס להודעות פרסומיות שאליהן נחשף חבר המועדון באמצעות אפליקציית המובייל של המועדון. ניתן להפסיק קבלת הודעות אילו באמצעות הסרת האפליקציה.

מדיניות הפרטיות: חבר המועדון ייחשב כמי שהסכים מרצונו ששמו ופרטיו, וכן כל מידע שיצטבר בחברת האשראי, במועדון ו/או אצל גורמים עימם קשור המועדון בהסכם, בקשר עם חברותו ו/או רכישותיו הקשורות בין היתר להנחות ולמבצעים הנוגעים להסכמים שערך המועדון, יועברו למועדון וישמשו את המועדון לקידום פעולותיו, כולל פעולותיו עם גופים אחרים, באופן ששימוש במידע הנ’ל לא ייחשב כפגיעה בפרטיות.

הסכמה להצעות אישיות: חבר מועדון Giveit ייחשב כמי שמסכים, כי המועדון ו/או מי מטעמו יפנה אליו בהצעות והטבות אישיות וייחודיות, על-פי מידע שנאסף אודות צרכיי ומאפייני החבר ממאגרים שונים, כולל מרשת האינטרנט. חבר המועדון שאינו מעוניין לקבל הצעות/פניות, כאמור, יודיע על כך בכתב למועדון ושמו יוסר מרשימת מקבלי ההצעות/ הפניות.

שונות: החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות המועדון, כולה או חלקה, בכל עת. הנהלת החברה באישור האסיפה הכללית של החברה רשאית לשנות את הוראות התקנון, כולן ו/או חלקן, לפי שיקול- דעתה הבלעדי. הודעה על שינוי התקנון תפורסם באתר האינטרנט של המועדון ובמסגרת פרסומי המועדון הנשלחים בדוא’ל.

ברירת הדין וסמכות שיפוט: תקנון זה יפורש וייבחן בהתאם לדינים החלים במדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית לדון בכל עניין הנוגע לפעילות המועדון, נתונה לבתי המשפט במחוז תל אביב בלבד.

מועדון הצרכנות Giveit מופעל ע”י מאורות 2023.

  תקנון לביצוע רכישות באתר
כללי- השימוש והרכישה באתר החל מגיל 18 ומעלה.

1. מועדון הצרכנות Giveit מופעל ע”י מאורות 2023.

2. האתר/ אפליקציה משמש גם כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים מסוגים שונים (הכול להלן: ‘המוצרים’), בתנאים מיוחדים המוצעים לחברי המועדון.

3. חבר המועדון יוכל לרכוש באמצעות האתר/ אפליקציה, מוצרים ממגוון היצרנים, היבואנים והספקים הפועלים בישראל ועובדים עם החברה (להלן: ‘הספקים’).

4. כל הזמנה ואספקה של מוצר מהאתר/ אפליקציה, כפופה לקיומו במלאי אצל הספק הרלבנטי.

5. קריאת התקנון מהווה אישור והסכמה לכל הסעיפים המופיעים בו.

6. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין הוראות התקנון לבין פרסום אחר כלשהו, תגברנה הוראות תקנון זה.

7. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לעדכן את התקנון בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, וכל שינוי יחייב מרגע פרסומו באתר.

8. לשון זכר לצרכי נוחות בלבד. האמור בתקנון זה בלשון זכר, גם לשון נקבה במשמע.

הגדרות-

9. בתקנון זה, יהיה למונחים שלהלן, הפירוש שרשום לצידם:
החברה או המועדון- בעלי האתר/ אפליקציה ו/או מנהלי האתר/ אפליקציה ו/או מפעילת האתר/ אפליקציה.
האתר/ אפליקציה – אתר האינטרנט www.giveit.co.il/ // אפליקצית המועדון, לרבות כל חלק ממנו.

תוכן – כל חומר המופיע באתר לרבות טקסטים, צילומים, תמונות, מחירים, פרסומות וכו’.

משתמש או לקוח- חבר המועדון שעושה שימוש באתר ו/או שרכש מוצרים באמצעות האתר/ אפליקציה.
המוצרים- המוצרים ו/או השירותים המוצעים לרכישה באתר.

חוק הגנת הצרכן- חוק הגנת הצרכן , התשמ’א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו.

התקנון- תקנון האתר/ אפליקציה כפי שמפורסם באתר, מעת לעת.
בית העסק/ספק – בית העסק או הספק המציע לעמיתי המועדון מוצר ו/או הטבה ו/או שירות במסגרת אתר זה.

תנאים לכשירות המשתמשים באתר

10. רשאי להשתתף ברכישת מוצרים שבאתר אך ורק מי שמתקיימים בו כל התנאים הבאים ובמצטבר:

א. המשתתף קרא את תקנון האתר/ אפליקציה ואישר אותו בדרך שנקבעה באתר.

ב. ברשות המשתמש תיב דואר אלקטרוני וכתובת בישראל

11. ההשתתפות מותנית בהרשמה לאתר ובמסירת פרטים אישיים מלאים, נכונים ומדויקים..

12. המשתתף יזמין מוצרים לשימושו הפרטי בלבד ולא יסחר בהם.

13. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה תהא רשאית לפי שיקול דעתה ובכל עת לבטל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש להשתמש באתר אם הוא ביצע מעשה בלתי חוקי, ו/או מסר לחברה בכתב או בעל פה פרטים שגויים, ו/או הפר תנאי מתנאי התקנון, ו/או ביצע מעשה שיש בו כדי לפגוע בפעילות האתר/ אפליקציה ו/או החברה, ו/או אם יש לחברה יסוד סביר להניח כי הוא סחר או מתכוון לסחור במוצרים אותם הוא הזמין ו/או מתכוון להזמין באמצעות האתר/ אפליקציה.

פרטי המכירה- כללי

14. לכל מוצר המפורסם באתר יוצגו פרטי המכירה כפי שהועברו ע’י הספק, הכוללים את השם המסחרי של הספק ופרטיו, שם המוצר, מחיר המכירה, מפרט המוצר, פרטי אחריות ואספקה, תנאי תשלום, דמי משלוח, התקופה שבה הצעת המחיר תהיה בתוקף, תמונה, וכל פרט רלבנטי אחר ( הכלל הלן: ‘פרטי המכירה’).

15. למען הסר ספק, יובהר כי התמונות המוצגות באתר לצד המידע אודות המוצר הן להמחשה בלבד, והן מפורסמות באחריות ספק המוצר בלבד.
16. המחירים המוצגים באתר הינם בשקלים וכוללים מע’מ. המחירים יכולים להשתנות בכל רגע. המחיר המחייב הוא המחיר המוצג באתר בעת ביצוע ההזמנה.
רישום באתר לצורך הזמנה

17. לצורך ביצוע הזמנה של מוצר, יידרש הלקוח לבצע הרשמה לאתר באמצעות בחירת שם משתמש וסיסמא, ולאשר כי קרא וקיבל על עצמו את הוראות התקנון (להלן: ‘הרישום לאתר’).

18. במסגרת הרישום לאתר, על המשתתף למסור פרטים אישיים כגון: שם, מס’ תעודת זהות, כתובת עדכנית, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון נייד, מספר טלפון בבית, מספר כרטיס אשראי, וכן פרטים נוספים ככל שיידרשו לצורך ביצוע ההזמנה.

19. ככל שתאושר ההזמנה על בסיס הפרטים האישיים והאחרים שמסר המשתתף, ותתבצע רכישה, יחשב המשתמש משלב זה – כלקוח.

20. קיימת אפשרות שהמערכת תזכור את פרטי כרטיס האשראי לרכישות עתידיות (על פי בחירת וסימון הלקוח בדף הרכישה). שמירת הפרטים מבוצעת על פי תקן PCI מחמיר של חברות האשראי כדי לאפשר רכישה פשוטה ובטוחה..

בהצטרפותי כחבר מועדון / בית עסק רשום

במועדון הצרכנות give it 
אני מאשר קבלת דיוור למייל ולא יהיו לי כל טענות או תלונות בעניין.
– כבעל עסק שמפורסם באתר ידוע לי שאני נרשם אוטומטית כחבר מועדון ועל כן אקבל דיוור אוטומטי שנשלח לכל מי שרשום למועדון ולא יהיו לי כל טענות או תלונות בעניין.

אחריות הספק

21. הספק אחראי באופן בלעדי, למוצרים, לאיכותם, לטיבם, לאספקתם, ולקיומם של כל החיובים החלים על היצרן ו/או על העוסק ו/או על היבואן, עפ’י חוק הגנת הצרכן, לרבות קיומם של הוראות הפעלה בעברית , תעודת אחריות וכד’, והכל בהתאם לסוגו של כל מוצר.

22. מבלי לפגוע בכלליות האמור, הספק אחראי בפני הלקוח בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, לקיומם של חלקי חילוף, השלמות, התאמת המוצר לאריזה, לפרסום על גבי המוצרים ולתקינות המוצרים.

23. באחריות הספק להמציא ללקוח תעודת אחריות לכל מוצר המחייב מתן תעודת אחריות בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. תעודת האחריות תימסר לידי הלקוח בעת מסירת המוצר ללקוח.

24. הספק אחראי לכך שכל המוצרים יעמדו בדרישות הדין הישראלי, לרבות בדרישות מכון התקנים הישראלי. ככל ונדרש תקן ישראלי למוצר, ידאג הספק לקבל את אישור מכון התקנים לגביו טרם מכירתו.

משלוחים ומועדי אספקה

25. המוצרים שמוזמנים באמצעות האתר/ אפליקציה, יסופקו ללקוח ע’י הספק בהתאם לקבוע בפרטי המכירה של המוצר ו/או עפ’י מדיניות אספקת המוצרים של הספק כפי שמפורסמת על ידו לרבות לגבי משלוחים לאזורים מסוימים. להסרת ספק, ימי שישי שבת, מועדים וחגים אינם נמנים עם ימי עסקים למניין הימים למשלוח.

26. החברה לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקת המוצר , לרבות, במקרה של מסירת כתובת שגויה ו/או חסרה ע’י הלקוח, ו/או תקלה טכנית באתר ו/או כח עליון ו/או אירועים בלתי צפויים שאינם בשליטת החברה ו/או הספק.

27. דמי המשלוח הנקובים בפרטי המכירה אינם כוללים הובלה לקומות גבוהות ו/או כאשר נדרש כח אדם נוסף ו/או מיומן ו/או שימוש באמצעים מיוחדים ו/או פירוק והרכבה. (להלן: ‘הובלה חריגה’). במקרה של הובלה חריגה, ייגבה תשלום נוסף על דמי המשלוח הרגילים, בהתאם למען המסירה ואמצעי ההובלה הנדרשים.

28. דמי המשלוח ישולמו במעמד ביצוע ההזמנה באתר, בהתאם לנתונים שמסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. ככל שתתגלה אי התאמה בין הנתונים שמסר הלקוח לבין התנאים הקיימים בשטח לצורך אספקת המוצר, יחויב הלקוח בתשלום ההפרשים המגיעים לספק ו/או מי מטעמו, בגין דמי המשלוח.

29. מוצרים/הטבות שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן האספקה בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל.

30. זמני האספקה של מוצרים/הטבות שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה על ידי הספקים ואינם בשליטתם. בביצוע הרכישה מצהיר הלקוח כי לא תהיה לו טענה נגיד מי מהספקים עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.

31. אספקת המוצרים/הטבות באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם הספקים ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים בהן מתבצעת שליחות עד הבית. והיה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג האוויר ו/או מצב ביטחוני העלול לסכן את השליחים, יובהר העניין ללקוח על ידי הספק ויימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים.

התקנות בבית הלקוח

32. במקרה שהלקוח מעוניין בביצוע התקנה של המוצר שנרכש על ידו, ההתקנות יבוצעו רק ע’י הספק ו/או מי מטעמו בתמורה ובתנאים שיקבעו ע’י הספק , והן באחריותו הבלעדית של הספק ו/או מי מטעמו שביצע את ההתקנה.

33. להסרת ספק, החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא לביצוע ההתקנה, איכותה ו/או עלותה, ואינה אחראית לכל נזק שיגרם, במישרין ו/או בעקיפין ללקוח בגין ההתקנה.

34. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בכל מקרה שנדרשת התקנה בבית הלקוח, באחריות הלקוח לוודא מראש אפשרות ביצוע ההתקנה עפ’י הנתונים הקיימים בבית הלקוח ו/או המוצרים שנרכשו על ידו, והעלויות הכרוכות בכך.

35. במקרה שיתברר כי לא ניתן לבצע את ההתקנה בבית הלקוח על בסיס הנתונים שמסר הלקוח ו/או יידרשו תשלומים ו/או רכיבים נוספים לצורך ביצוע ההתקנה, והלקוח יסרב לביצוע התשלומים או לרכישת הרכיבים הנוספים, יוחזר המוצר לספק על חשבון הלקוח, והלקוח ייחשב כמי שביקש לבטל את העסקה, והחברה תהא רשאית לגבות ממנו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ש’ח, לפי הנמוך.

ביטול עסקה ע’י הלקוח

36. עסקה שמבוצעת באמצעות האתר/ אפליקציה מוגדרת כ-עסקת מכר מרחוק בהתאם להגדרה המצויה בסעיף 14ג בחוק הגנת הצרכן.

37. ביטול עסקאות יעשה בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן, לפי כל סוג המוצרים הנרכשים.

38. על פי רוב , ניתן לבטל עסקת מכר מרחוק מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר (14) ימים מיום קבלת המוצר ( ובלבד שלא נעשה בו שימוש) או מיום קבלת הודעת הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, למעט אם נקבעו הוראות מיוחדות בתנאי העסקה ו/או בדין לגבי סוגי עסקאות ומוצרים מסוימים.

39. במקרה של ביטול עסקה, ובכפוף להוראות הדין, תהא רשאית החברה לנכות דמי ביטול מהסכום המוחזר ללקוח, והספק יתאם מול הלקוח את החזרת המוצר לספק, בהתאם לאופן קבלת המוצר. במקרה של איסוף עצמי הלקוח יחזיר את המוצר לכתובת הספק.

40. לפי חוק הגנת הצרכן לא ניתן לבטל עסקאות מכר מרחוק של: טובין פסידים (מוצרים מתכלים בעלי חיי מדף קצרים, כגון, מוצרי מזון, פרחים, תרופות); מוצרים שהוזמנו במיוחד עבור הלקוח; מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית.

ביטול עסקה ע’י החברה

41. החברה רשאית לבטל מכירה בין היתר במקרים הבאים:

א. אם יתברר לה שנפלה טעות סופר או טעות טכנית חריגה בהצגת פרטי המכירה של מוצר ו/או השירות .

ב. עקב תקלת תקשורת ו/או בעיה טכנית אחרת שפגמה בהליך רכישה תקין .

ג. אם יתברר כי במהלך המכירה נעשתה פעילות שאינה חוקית מצד גורם כלשהו.

ד. במקרים של כוח עליון המונעים את המשך המכירה ו/או ניהולה באופן תקין.

42. החברה תשלח ללקוח הודעה על ביטול הרכישה, בדוא’ל שמסר בעת ביצוע ההזמנה.

במידה ונשלח אישור עסקה ביחס למכירה שבוטלה, החברה תמסור על כך הודעה לספק שבאחריותו לספק את המוצרים ו/או השירותים נשוא העסקה. במקרה זה העסקה תבוטל והלקוח יזוכה בעלות הרכישה. במקרה של ביטול עסקה כאמור לעיל, לא תהא ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה ו/או מי מטעמה ככל שפעלו בהתאם לאמור לעיל .

אבטחת המידע

43. החברה נעזרת בשיטות ההצפנה והאבטחה המתקדמות ביותר מסוגן בישראל כדי לשמור על המידע האישי של הלקוחות . הסליקה מתבצעת ע’י חברת creditgrad ועומדת בתקני PCI מחמירים.

48. החברה משתמשת בפרוטוקול SSL

.
44. קיימת אפשרות שהמערכת תזכור את פרטי כרטיס האשראי לרכישות עתידיות (על פי בחירת וסימון הלקוח בדף הרכישה). שמירת הפרטים מבוצעת על פי תקן PCI מחמיר של חברות האשראי כדי לאפשר רכישה פשוטה ובטוחה.

מדיניות הפרטיות

45. המועדון מקבל ומתעד באופן אוטומטי מידע אודות השימוש של המשתמש באתר (לדוגמא, העמודים הנצפים, ההטבות שעניינו את המשתמש, פרסומות אותן קרא וכו’). באמצעות היישומים הצוברים מידע יכול המועדון, בין היתר, לאסוף נתונים אודות השימוש, בין השאר, כדי להתאים את השירותים להעדפותיו האישיות של הלקוח.

46. באישורו את התקנון, המשתמש מאשר כי המועדון יהא רשאי לאסוף, לעבד ולעשות שימוש במידע גם לצורך: שיפור השירות ללקוחות, פיתוח מוצרים ושירותים חדשים, שליחת הודעות ומידע ללקוחות, ניהול הליכים משפטיים וכן כל הליך אחר בפני רשות מוסמכת; שיגור מידע שיווקי ופרסומים ללקוחות, וכן לצורך התפעול השוטף וניהול האתר/ אפליקציה ובכלל זה: משלוח התראות, הצעת מבצעים, הטבות והצעות שונות מטעם בתי עסק שונים (צדדים שלישיים).

47. המועדון יעשה מאמצים סבירים ומקובלים כדי לשמור על סודיות פרטי המשתמשים והספקים. המועדון יהיה רשאי להשתמש במידע אישי של המשתמש לצרכים פנימיים בלבד ו/או לצורך קיום מטרות המועדון, כגון ניתוח מידע בדבר דפוסי רכישה והתנהגות של משתמשים ו/או ספקים, ולצרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות.

48. משתמש שיגיש תלונה או שאילתה בקשר למוצר/שירות ספציפי, יחשב כמי שאישר להעביר את פרטיו לספק הרלוונטי, לצורך בירור תלונתו.

49. נתוני המשתמש יישמרו במאגר המידע הרשום של המועדון, ולא ייעשה בהם כל שימוש מעבר לקיום מטרות המועדון ואיסוף נתונים סטטיסטיים על השימוש באתר.

50. המועדון יענה לכל בקשה למסירת מידע מתוך המאגר – כולל מידע אישי ומידע פרטי – אם תוגש ע’י המשתמש בהתאם לדין ו/או בכל הליך חוקי, כגון צו חיפוש, צו בית-משפט וכדומה.

51. במסגרת האתר/ אפליקציה קיימת אפשרות לשימוש ב’עוגיות’ (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר/ אפליקציה, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים ולצורכי אבטחת מידע. ה’עוגיות’ (Cookies) מכילות מידע מגוון כדוגמת הדפים בהם ביקר המשתמש, משך הזמן ששהה באתר, מהיכן הגיע אל האתר/ אפליקציה, מדורים ומידע שהמשתמש ביקש לראות בעת הכניסה לאתר וכד’. המידע בעוגיות מוצפן, והמועדון נוקט צעדי זהירות כדי להבטיח שרק מחשבי מועדון Giveit יוכלו לקרוא ולהבין את המידע האגור בהן. משתמש שאינו מעוניין לקבל את העוגיות, יוכל להימנע מכך ע’י שינוי ההגדרות בדפדפן שלו.

52. המועדון נוקט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע ופרטיות המשתמש. עם זאת, אין המועדון יכול להתחייב שהאתר/ אפליקציה יהיה חסין ומוגן באופן מוחלט מפני גישה ו/או חדירה בלתי מורשית. ידוע למשתמש שהמועדון לא יישא באחריות בגין כל נזק ו/או אובדן, ישיר או עקיף, שיגרם לו כתוצאה מפעילות בלתי מורשית באתר, לרבות פגיעה בפרטיותו.

הדין וסמכות השיפוט

53. על השימוש באתר יחולו דיני מדינת ישראל בלבד.

54. סמכות השיפוט במקרה של סכסוך תהא מסורה באופן בלעדי רק לבתי המשפט במחוז תל-אביב המוסמכים לדון בעניין.

0
    העגלה שלך
    העגלה שלכם ריקהחזרה לאתר